Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2009

ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ...

Με 155 φωτογραφικά πορτραίτα και τα αντίστοιχα αποσπάσματα έργων των λογοτεχνών (λείπουν αρκετά ακόμα), επιχείρησα τη δημιουργία του πρώτου, σε φυσικές διαστάσεις 21cmX21cm, δοκιμίου του λευκώματος ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, που ετοιμάζω τα τελευταία 35 χρονια. Είχα πολύ θερμά σχόλια από όσους και όσες το είδαν αλλά δυστυχώς ήδη "εφαγα πόρτα" από δύο εκδότες της πόλης μας όπου το παρουσίασα. Από τον ΙΑΝΟ και από το UNIVERSITY STUDIO PRESS οι οποίοι μου δήλωσαν πως δεν μπορούν να αναλάβουν την έκδοση χωρίς να υπάρχει εκ των προτέρων χορηγός ή χορηγοί. Παρόλη την πρώτη κρυάδα, θα συνεχίσω τις προσπάθειες εξεύρεσης εκδότη, παράλληλα με την δουλειά που χρειάζεται από μέρους μου για την ολοκλήρωση του λευκώματος. Σήμερα υπάρχουν 155 πορτραίτα ενώ ο κατάλογός μου περιέχει 217 ονόματα. Προχωρόντας αποφάσισα πως πρέπει να σταματήσω στα 200 ονόματα διότι ο κατάλογος συνεχώς εμπλουτίζεται με τις φιλικές συστάσεις όσων ήδη έχουν φωτογραφιθεί, οπότε αν συνεχίσω έτσι, δεν θα τελειώσει ποτέ το λευκωμα. Και πάλι ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους δέχθηκαν την πρόσκλησή μου να φωτογραφιθούν.-

1 σχόλιο:

Dinos-Art είπε...

Γιάννη μου άξιος!!!
Ένα πολύ σημαντικό ντοκουμέντο.
Χαρά στο κουράγιο σου γιαυτό που θα προσφέρεις στο σήμερα και το αύριο. Μια όαση στον ορυμαγδό των σκουπιδιών που κυκλοφορούν.
Με εντυπωσίασε το προσχέδιο που είδα.